Ga naar de inhoud
  • Home
  • Interim opdrachten
    • Inschrijven
    • Vacature alert
    • Motivatiebrief schrijven
    • CV opstellen
  • Over Ons
    • Team
    • Werken bij
  • Professionals
    • Dienstverlening Professionals
  • Opdrachtgevers
  • Nieuws
  • Contact
  • Home
  • Interim opdrachten
    • Inschrijven
    • Vacature alert
    • Motivatiebrief schrijven
    • CV opstellen
  • Over Ons
    • Team
    • Werken bij
  • Professionals
    • Dienstverlening Professionals
  • Opdrachtgevers
  • Nieuws
  • Contact
  • Terug naar overzicht
Vacature alert
  • Organisatieontwikkeling & Verandermanagement

Procesverbeteraar openbare ruimte – Omgeving Dongen/hybride werken

Procesverbeteraar openbare ruimte
Foto van Lisanne Zoet
Lisanne Zoet
  • 9 mei 2025
  • Branche
  • Functiegroep
  • Dienstverband
  • Standplaats
  • Inzet
  • Tarief Min.
  • Tarief Max.
  • Startdatum
  • Duur
  • Reageren voor
  • Je hebt nog
  • Overheid
  • Organisatieontwikkeling & Verandermanagement
  • Interim (ZZP) of Tijdelijk loondienst
  • Omgeving Dongen/hybride werken
  • Gem. 32 uur per week
  • €80
  • €90
  • 2025-05-26
  • 12 maanden
  • 2025-05-18
dagen en
uur
Deze opdracht is gesloten
  • Overheid
  • Organisatieontwikkeling & Verandermanagement
  • Interim (ZZP) of Tijdelijk loondienst
  • Omgeving Dongen/hybride werken
  • Gem. 32 uur per week
  • Min. €80
  • Max. €90
  • Start 2025-05-26
  • Duur 12 maanden
  • Reageren voor 2025-05-18
dagen en
uur
Deze opdracht is gesloten

Opdrachtomschrijving

  • Aanleiding: Verbeteren van de operationele basis van het cluster.
  • Bedoeling: Als Procesverbeteraar openbare ruimte ben je verantwoordelijk voor het door ontwikkelen van het cluster Leefomgeving van de afdeling Openbare Ruimte. Je speelt een cruciale rol in het aanbrengen van structuur, het optimaliseren van werkprocessen en het versterken van de teamontwikkeling.
  • Persoonlijkheid x vaardigheid: Je hebt sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden en het vermogen om strategisch te denken en beslissingen te nemen. Je hebt kennis van de domeinen leefomgeving en openbare ruimte. Daarnaast ben je proactief, oplossingsgericht en in staat om onder druk te werken.

Organisatie

De organisatie zorgt ervoor dat de producten en diensten zijn afgestemd op de lokale behoeften van inwoners, bedrijven en belangenverenigingen.

Procesverbeteraar openbare ruimte

Als Procesverbeteraar openbare ruimte ben je verantwoordelijk voor het door ontwikkelen van het cluster Leefomgeving van de afdeling Openbare Ruimte. Je speelt een cruciale rol in het aanbrengen van structuur, het optimaliseren van werkprocessen en het versterken van de teamontwikkeling. Daarmee vergroot je de uitvoeringskracht, verlaag je de werkdruk en lever je alle ingrediënten aan voor een goede opbouw en inrichting van de organisatie en bemensing van het cluster.

Je richt je op het verbeteren van de operationele basis van het cluster, creëert duidelijkheid in taken, verantwoordelijkheden en prioriteiten, en stimuleert een professionele en resultaatgerichte werkcultuur. Daarbij geef je medewerkers de ruimte om zich verder te ontwikkelen en zorg je dat de randvoorwaarden aanwezig zijn voor een gezonde balans tussen werkdruk en werkplezier. Tegelijkertijd heb je oog voor de dynamiek van een politiek-bestuurlijke omgeving, waarin maatschappelijke thema’s als duurzaamheid, leefbaarheid en mobiliteit voortdurend in beweging zijn. Je bent in staat om het cluster wendbaar en veerkrachtig te maken zodat het effectief kan inspelen op veranderende vragen en verwachtingen vanuit bestuur, organisatie en samenleving.

Functie-eisen

 Let op: Dit zijn harde eisen voor de opdrachtgever 

  • Zonder overheidservaring heeft het helaas geen zin om te reageren;
  • HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende of kwartiermakers rol binnen een gemeentelijke of vergelijkbare organisatie in een politiek-bestuurlijke omgeving.

Wensen

  • > 5 jaar recente werkervaring in een vergelijkbare functie.

Competenties

  • Politieke en bestuurlijke sensitiviteit;
  • Communicatieve vaardigheden;
  • Resultaatgericht;
  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken.

Aanleveren

Let op: Onderstaande punten zijn vereist

  • Op de opdracht afgestemd cv opgesteld in het Nederlands, format Word, max. 5 A4tjes;
  • Geef een korte motivatie voor deze opdracht (max. 1 A4tje);
  • 2 referenties met contactgegevens (In geval van een intakegesprek worden deze soms geraadpleegd door de opdrachtgever);
  • Indicatie uurtarief.

Aangezien de functie eisen knock-out criteria zijn, en de functiewensen de gunningscriteria zijn, dient jouw aansluiting hierop dan ook goed afleesbaar in je cv te zijn opgenomen.

Sollicitatie

Succes = persoonlijkheid x vaardigheid

Raakt deze opdracht je passie, sluit deze goed aan bij je overheidservaring? Reageer dan direct via de knop aanmelden. 

  • Je ontvangt binnen 24 uur een ontvangstbevestiging en binnen 3 dagen na sluitingstermijn/beoordeling altijd een beargumenteerde terugkoppeling.
  • Heb je tussendoor vragen dan kun je bij de contactpersoon terecht voor meer informatie b.v. over wie de eindklant is en over de opdrachtovereenkomst. Tevens kunnen we je transparant adviseren over de tariefstelling.

Niet alle interim opdrachten staan op de website. Staat je interim opdracht er niet bij? Schrijf je dan vrijblijvend bij ons in en ontvang opdrachten op maat.

Waarom Talent123?

Talent123 is een familiebedrijf en bemiddelt voor tijdelijke vacatures en interim opdrachten binnen de overheid voor verander- en/of ontwikkelopdrachten. Wij werken samen met ZZP’ers en sollicitanten die openstaan voor een detachering bij de overheid. Talent123 doet alleen rechtstreeks zaken met opdrachtgevers en streeft naar bestendige toekomstvaste relaties met opdrachtgevers en professionals. Daarnaast is Talent123 een bureau dat zich als ‘nicheplayer’ 100% richt op interim opdrachten bij de overheid en mensgericht te werk gaat.

Onze kernwaarden zijn: Bescheiden | Initiatief | Lef
Waar zijn we goed in: Organiseren | Ontwikkelen | Detacheren | We betalen altijd op tijd

Voor meer informatie bekijk onze dienstverlening voor professionals en lees hier alles over Talent123.

Solliciteren

Delen

VorigeVorigeStrategisch HR Business Partner Organisatie Ontwikkeling – Omgeving Duivendrecht/hybride werken
VolgendeStrategisch adviseur gebiedsontwikkeling – Omgeving Waspik/hybride werkenVolgende
Wet DBA: Wat betekent de handhaving per 1 januari 2025 voor jou als interim-professional?

Wet DBA: Wat betekent de handhaving per 1 januari 2025 voor jou als interim-professional?

Naomi van Donge 5 februari 2025
Nieuws en berichten Talent123

Tips voor een goed curriculum vitae voor interim professionals

Marcel van Donge 23 november 2023

Hulp bij het inschrijven voor een opdracht met aanbestedingsregels

Om je op weg te helpen hebben we twee artikelen geschreven voor tips over het schrijven van een motivatiebrief en een goed cv. Deze vind je hiernaast en in onze kennisbank. Bekijk ook eens onze andere berichten op de nieuws pagina.

Nieuws

Op de hoogte blijven van nieuwe interim opdrachten?

Meld je aan voor de vacature alert en volg ons op LinkedIn. Via de vacature alert krijg je interim opdrachten in je mail die aansluiten bij jouw gewenste functiegroep.

Vacature alert

Talent123

  • Over Ons
  • Team
  • Werken bij
  • Nieuws
  • Over Ons
  • Team
  • Werken bij
  • Nieuws

Dienstverlening

  • Interim Professionals
  • Dienstverlening Professionals
  • Opdrachtgevers
  • Interim Professionals
  • Dienstverlening Professionals
  • Opdrachtgevers

Contact

  • 079 36 12 739
  • [email protected]
  • Buitenom 255, 2711 KB, Zoetermeer
  • KvK 943 051 29
  • Ma t/m vr 09:00 - 17:00
Linkedin

Voor ons team en onze interim professionals op opdracht, planten wij bomen om de CO2 uitstoot te compenseren

mogelijk gemaakt door TreeNation

© 2009 – heden Talent123. Alle rechten voorbehouden

  • Privacy- en cookiebeleid
  • Privacy- en cookiebeleid
Cookies
Afbeelding van een koekje (cookie)Wij maken gebruik van functionele cookies om onze website optimaal te kunnen laten werken. Daarnaast gebruiken wij analytische cookies om onze website te kunnen verbeteren en inzichten te verkrijgen over het gebruik en de prestaties van onze website. U kunt zelf uw cookie voorkeuren instellen via de knoppen. Voor meer informatie over cookies en tips voor het uitzetten van cookies gaat u naar ons privacy- en cookiebeleid.
Functionele cookies Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}