Ga naar de inhoud
  • Home
  • Interim opdrachten
    • Inschrijven
    • Vacature alert
    • Motivatiebrief schrijven
    • CV opstellen
  • Over Ons
    • Team
    • Werken bij
  • Professionals
    • Dienstverlening Professionals
  • Opdrachtgevers
  • Nieuws
  • Contact
  • Home
  • Interim opdrachten
    • Inschrijven
    • Vacature alert
    • Motivatiebrief schrijven
    • CV opstellen
  • Over Ons
    • Team
    • Werken bij
  • Professionals
    • Dienstverlening Professionals
  • Opdrachtgevers
  • Nieuws
  • Contact
  • Terug naar overzicht
Vacature alert
  • Organisatieontwikkeling & Verandermanagement

Ontwikkelingsmanager Maatschappelijk Vastgoed – Omgeving Diemen/Hybride werken

Ontwikkelingsmanager Maatschappelijk Vastgoed
Foto van Emily Eestermans-Verheijde
Emily Eestermans-Verheijde
  • 11 juli 2025
  • Branche
  • Functiegroep
  • Dienstverband
  • Standplaats
  • Inzet
  • Tarief Min.
  • Tarief Max.
  • Startdatum
  • Duur
  • Reageren voor
  • Je hebt nog
  • Overheid
  • Organisatieontwikkeling & Verandermanagement
  • Interim (ZZP) of Tijdelijk loondienst
  • Omgeving Diemen/hybride werken
  • Gem. 26 uur per week
  • In overleg
  • -
  • 2025-09-01
  • 12 maanden
  • 2025-07-17
dagen en
uur
Deze opdracht is gesloten
  • Overheid
  • Organisatieontwikkeling & Verandermanagement
  • Interim (ZZP) of Tijdelijk loondienst
  • Omgeving Diemen/hybride werken
  • Gem. 26 uur per week
  • In overleg
  • -
  • Start 2025-09-01
  • Duur 12 maanden
  • Reageren voor 2025-07-17
dagen en
uur
Deze opdracht is gesloten

Opdrachtomschrijving

  • Aanleiding: Ontwikkelen van maatschappelijke voorzieningen.
  • Bedoeling: Als Ontwikkelingsmanager Maatschappelijk Vastgoed werk je mee aan het ontwikkelen van maatschappelijke voorzieningen voor de inwoners. Je draagt bij aan een sociaal-duurzame leefomgeving die het welzijn van haar bewoners belangrijk vindt en verbetert.
  • Persoonlijkheid x vaardigheid: Je hebt een uitstekend analytisch vermogen en omgevingsbewustzijn. Je kunt goed samenwerken, je bent goed in relatiebeheer en je werkt resultaatgericht. Tenslotte toon je overtuigingskracht. Het is samen met de veelzijdige organisatie een zeer dynamisch speelveld en het vraagt een brede blik, flexibiliteit, goede omgevingsgevoeligheid, empathie en het vermogen om continu te schakelen tussen project, proces en mensen.

Organisatie

De directie Maatschappelijke Voorzieningen zorgt voor goede voorzieningen in de leefomgeving, zoals scholen, buurthuizen, sporthallen en opvang. Deze voorzieningen zijn belangrijk voor een gezonde, veilige en leefbare stad waar alle inwoners mee kunnen doen. Je komt te werken in een divers en hecht team waarin er naar elkaar wordt omgekeken en waar ze elkaar vooruithelpen.

Ontwikkelingsmanager Maatschappelijk Vastgoed

Als Ontwikkelingsmanager Maatschappelijk Vastgoed werk je mee aan het ontwikkelen van maatschappelijke voorzieningen voor de inwoners. Je draagt bij aan een sociaal-duurzame leefomgeving die het welzijn van haar bewoners belangrijk vindt en verbetert, door te zorgen voor maatschappelijke voorzieningen voor huidige bewoners en toekomstige generaties. Je draagt bij aan de ontwikkeling en realisatie van de opgave. Je pakt het project op vanaf startbesluit, je onderscheidt je voornamelijk in de definitiefase en je voelt je verantwoordelijk tot en met de nazorg.

De opdracht en werkomgeving kent veel variatie en is bijzonder interessant door de grote verscheidenheid aan type vastgoedontwikkelingen en type voorzieningen. Hierin is samenwerken en participatie met de buurt en eindgebruikers steeds belangrijker. Dit is samen met de veelzijdige organisatie een zeer dynamisch speelveld en het vraagt een brede blik, flexibiliteit, goede omgevingsgevoeligheid, empathie en het vermogen om continu te schakelen tussen project, proces en mensen. Als Ontwikkelingsmanager Maatschappelijk Vastgoed geef jij dit proces vorm en geniet je samen met je projectteam van de dynamiek. Je betrekt op tijd stakeholders van binnen en buiten de gemeente (o.a. gebruikers en bewoners) die nodig zijn om de voorziening tot stand te brengen en het beoogde doel te bereiken. Je werkt samen met een integraal team van bouwmanagers, assetmanagers, gebiedsadviseurs, projectcontrollers, gebiedsontwikkelaars, beleidsadviseurs en regisseurs aan een opdracht. Je zorgt voor een positieve werksfeer en wanneer nodig bespreek je problemen met de opdrachtgever.

Functie-eisen

 Let op: Dit zijn harde eisen voor de opdrachtgever 

  • De functie betreft 16 – 36 uur per week;
  • Zonder overheidservaring heeft het helaas geen zin om te reageren;
  • Afgeronde opleiding  HBO Bouwkunde, Vastgoed of Projectontwikkeling;
  • Minimaal 5 jaar ervaring met projectmatig werken, procesmanagement en participatie;
  • Minimaal 5 jaar relevante en aantoonbare werkervaring en kennis van de ontwikkeling en realisatie waarvan minimaal 5 jaar maatschappelijk vastgoedprojecten;
  • Minimaal 5 jaar ervaring met leiding geven aan een projectteam en je kunt schakelen tussen project en proces binnen de overheid.

Wensen

  • Minimaal 10 jaar ervaring met de ontwikkeling en realisatie van zorgcentra, jongerencentra, buurtcentra opvangcentra waaronder Skaeve Huse (is een pré);
  • Minimaal 2 jaar ervaring met ambtelijke en bestuurlijke verhoudingen en het besluitvormingstraject binnen de gemeente;
  • Minimaal 5 jaar ervaring met coaching en begeleiden van jonge ambitieuze projectmanagers en assistenten in teamverband;
  • Affiniteit met de doelgroepen en de inwoners van de stad.

Competenties

  • Analytisch vermogen;
  • Omgevingsbewustzijn;
  • Samenwerken;
  • Relatiebeheer;
  • Resultaatgerichtheid;
  • Overtuigingskracht.

Aanleveren

Let op: Onderstaande punten zijn vereist

  • Op de opdracht afgestemd cv opgesteld in het Nederlands, format Word, max. 5 A4tjes;
  • Geef een korte motivatie voor deze opdracht (max. 1 A4tje);
  • 2 referenties met contactgegevens (In geval van een intakegesprek worden deze soms geraadpleegd door de opdrachtgever);
  • Indicatie uurtarief.

Aangezien de functie eisen knock-out criteria zijn, en de functiewensen de gunningscriteria zijn, dient jouw aansluiting hierop dan ook goed afleesbaar in je cv te zijn opgenomen.

Sollicitatie

Succes = persoonlijkheid x vaardigheid

Raakt deze opdracht je passie, sluit deze goed aan bij je overheidservaring? Reageer dan direct via onderstaande knop. 

  • Je ontvangt binnen 24 uur een ontvangstbevestiging en binnen 3 dagen na sluitingstermijn/beoordeling altijd een beargumenteerde terugkoppeling.
  • Heb je tussendoor vragen dan kun je bij de contactpersoon terecht voor meer informatie b.v. over wie de eindklant is en over de opdrachtovereenkomst. Tevens kunnen we je transparant adviseren over de tariefstelling.

Niet alle interim opdrachten staan op de website. Staat je interim opdracht er niet bij? Schrijf je dan vrijblijvend bij ons in en ontvang opdrachten op maat.

Waarom Talent123?

Talent123 is een familiebedrijf en bemiddelt voor tijdelijke vacatures en interim opdrachten binnen de overheid voor verander- en/of ontwikkelopdrachten. Wij werken samen met ZZP’ers en sollicitanten die openstaan voor een detachering bij de overheid. Talent123 doet alleen rechtstreeks zaken met opdrachtgevers en streeft naar bestendige toekomstvaste relaties met opdrachtgevers en professionals. Daarnaast is Talent123 een bureau dat zich als ‘nicheplayer’ 100% richt op interim opdrachten bij de overheid en mensgericht te werk gaat.

Onze kernwaarden zijn: Bescheiden | Initiatief | Lef
Waar zijn we goed in: Organiseren | Ontwikkelen | Detacheren | We betalen altijd op tijd

Voor meer informatie bekijk onze dienstverlening voor professionals en lees hier alles over Talent123.

Solliciteren

Delen

VorigeVorigeCommunicatie adviseur waarde gedreven zorg – Omgeving Amsterdam/Hybride werken
VolgendeTechnisch Projectmanager Waterzuivering – Omgeving Diemen/Hybride werkenVolgende
Wet DBA: Wat betekent de handhaving per 1 januari 2025 voor jou als interim-professional?

Wet DBA: Wat betekent de handhaving per 1 januari 2025 voor jou als interim-professional?

Naomi van Donge 5 februari 2025
Nieuws en berichten Talent123

Tips voor een goed curriculum vitae voor interim professionals

Marcel van Donge 23 november 2023

Hulp bij het inschrijven voor een opdracht met aanbestedingsregels

Om je op weg te helpen hebben we twee artikelen geschreven voor tips over het schrijven van een motivatiebrief en een goed cv. Deze vind je hiernaast en in onze kennisbank. Bekijk ook eens onze andere berichten op de nieuws pagina.

Nieuws

Op de hoogte blijven van nieuwe interim opdrachten?

Meld je aan voor de vacature alert en volg ons op LinkedIn. Via de vacature alert krijg je interim opdrachten in je mail die aansluiten bij jouw gewenste functiegroep.

Vacature alert

Talent123

  • Over Ons
  • Team
  • Werken bij
  • Nieuws
  • Over Ons
  • Team
  • Werken bij
  • Nieuws

Dienstverlening

  • Interim Professionals
  • Dienstverlening Professionals
  • Opdrachtgevers
  • Interim Professionals
  • Dienstverlening Professionals
  • Opdrachtgevers

Contact

  • 079 36 12 739
  • [email protected]
  • Buitenom 255, 2711 KB, Zoetermeer
  • KvK 943 051 29
  • Ma t/m vr 09:00 - 17:00
Linkedin

Voor ons team en onze interim professionals op opdracht, planten wij bomen om de CO2 uitstoot te compenseren

mogelijk gemaakt door TreeNation

© 2009 – heden Talent123. Alle rechten voorbehouden

  • Privacy- en cookiebeleid
  • Privacy- en cookiebeleid
Cookies
Afbeelding van een koekje (cookie)Wij maken gebruik van functionele cookies om onze website optimaal te kunnen laten werken. Daarnaast gebruiken wij analytische cookies om onze website te kunnen verbeteren en inzichten te verkrijgen over het gebruik en de prestaties van onze website. U kunt zelf uw cookie voorkeuren instellen via de knoppen. Voor meer informatie over cookies en tips voor het uitzetten van cookies gaat u naar ons privacy- en cookiebeleid.
Functionele cookies Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}