De directie Maatschappelijke Voorzieningen zorgt voor goede voorzieningen in de leefomgeving, zoals scholen, buurthuizen, sporthallen en opvang. Deze voorzieningen zijn belangrijk voor een gezonde, veilige en leefbare stad waar alle inwoners mee kunnen doen. Je komt te werken in een divers en hecht team waarin er naar elkaar wordt omgekeken en waar ze elkaar vooruithelpen.
Ontwikkelingsmanager Maatschappelijk Vastgoed
Als Ontwikkelingsmanager Maatschappelijk Vastgoed werk je mee aan het ontwikkelen van maatschappelijke voorzieningen voor de inwoners. Je draagt bij aan een sociaal-duurzame leefomgeving die het welzijn van haar bewoners belangrijk vindt en verbetert, door te zorgen voor maatschappelijke voorzieningen voor huidige bewoners en toekomstige generaties. Je draagt bij aan de ontwikkeling en realisatie van de opgave. Je pakt het project op vanaf startbesluit, je onderscheidt je voornamelijk in de definitiefase en je voelt je verantwoordelijk tot en met de nazorg.
De opdracht en werkomgeving kent veel variatie en is bijzonder interessant door de grote verscheidenheid aan type vastgoedontwikkelingen en type voorzieningen. Hierin is samenwerken en participatie met de buurt en eindgebruikers steeds belangrijker. Dit is samen met de veelzijdige organisatie een zeer dynamisch speelveld en het vraagt een brede blik, flexibiliteit, goede omgevingsgevoeligheid, empathie en het vermogen om continu te schakelen tussen project, proces en mensen. Als Ontwikkelingsmanager Maatschappelijk Vastgoed geef jij dit proces vorm en geniet je samen met je projectteam van de dynamiek. Je betrekt op tijd stakeholders van binnen en buiten de gemeente (o.a. gebruikers en bewoners) die nodig zijn om de voorziening tot stand te brengen en het beoogde doel te bereiken. Je werkt samen met een integraal team van bouwmanagers, assetmanagers, gebiedsadviseurs, projectcontrollers, gebiedsontwikkelaars, beleidsadviseurs en regisseurs aan een opdracht. Je zorgt voor een positieve werksfeer en wanneer nodig bespreek je problemen met de opdrachtgever.
Let op: Dit zijn harde eisen voor de opdrachtgever
- De functie betreft 16 – 36 uur per week;
- Zonder overheidservaring heeft het helaas geen zin om te reageren;
- Afgeronde opleiding HBO Bouwkunde, Vastgoed of Projectontwikkeling;
- Minimaal 5 jaar ervaring met projectmatig werken, procesmanagement en participatie;
- Minimaal 5 jaar relevante en aantoonbare werkervaring en kennis van de ontwikkeling en realisatie waarvan minimaal 5 jaar maatschappelijk vastgoedprojecten;
- Minimaal 5 jaar ervaring met leiding geven aan een projectteam en je kunt schakelen tussen project en proces binnen de overheid.
Wensen
- Minimaal 10 jaar ervaring met de ontwikkeling en realisatie van zorgcentra, jongerencentra, buurtcentra opvangcentra waaronder Skaeve Huse (is een pré);
- Minimaal 2 jaar ervaring met ambtelijke en bestuurlijke verhoudingen en het besluitvormingstraject binnen de gemeente;
- Minimaal 5 jaar ervaring met coaching en begeleiden van jonge ambitieuze projectmanagers en assistenten in teamverband;
- Affiniteit met de doelgroepen en de inwoners van de stad.
Competenties
- Analytisch vermogen;
- Omgevingsbewustzijn;
- Samenwerken;
- Relatiebeheer;
- Resultaatgerichtheid;
- Overtuigingskracht.
Aanleveren
Let op: Onderstaande punten zijn vereist
- Op de opdracht afgestemd cv opgesteld in het Nederlands, format Word, max. 5 A4tjes;
- Geef een korte motivatie voor deze opdracht (max. 1 A4tje);
- 2 referenties met contactgegevens (In geval van een intakegesprek worden deze soms geraadpleegd door de opdrachtgever);
- Indicatie uurtarief.
Aangezien de functie eisen knock-out criteria zijn, en de functiewensen de gunningscriteria zijn, dient jouw aansluiting hierop dan ook goed afleesbaar in je cv te zijn opgenomen.
Succes = persoonlijkheid x vaardigheid
Raakt deze opdracht je passie, sluit deze goed aan bij je overheidservaring? Reageer dan direct via onderstaande knop.
- Je ontvangt binnen 24 uur een ontvangstbevestiging en binnen 3 dagen na sluitingstermijn/beoordeling altijd een beargumenteerde terugkoppeling.
- Heb je tussendoor vragen dan kun je bij de contactpersoon terecht voor meer informatie b.v. over wie de eindklant is en over de opdrachtovereenkomst. Tevens kunnen we je transparant adviseren over de tariefstelling.
Niet alle interim opdrachten staan op de website. Staat je interim opdracht er niet bij? Schrijf je dan vrijblijvend bij ons in en ontvang opdrachten op maat.
Waarom Talent123?
Talent123 is een familiebedrijf en bemiddelt voor tijdelijke vacatures en interim opdrachten binnen de overheid voor verander- en/of ontwikkelopdrachten. Wij werken samen met ZZP’ers en sollicitanten die openstaan voor een detachering bij de overheid. Talent123 doet alleen rechtstreeks zaken met opdrachtgevers en streeft naar bestendige toekomstvaste relaties met opdrachtgevers en professionals. Daarnaast is Talent123 een bureau dat zich als ‘nicheplayer’ 100% richt op interim opdrachten bij de overheid en mensgericht te werk gaat.
Onze kernwaarden zijn: Bescheiden | Initiatief | Lef
Waar zijn we goed in: Organiseren | Ontwikkelen | Detacheren | We betalen altijd op tijd
Voor meer informatie bekijk onze dienstverlening voor professionals en lees hier alles over Talent123.