Ga naar de inhoud
Logo talent123 interim professionals
  • Home
  • Interim opdrachten
    • Inschrijven
    • Vacature alert
    • Motivatiebrief schrijven
    • CV opstellen
  • Over Ons
    • Team
    • Werken bij
  • Professionals
    • Dienstverlening voor Interim Professionals
  • Opdrachtgevers
  • Nieuws berichten
  • Contact
  • Home
  • Interim opdrachten
    • Inschrijven
    • Vacature alert
    • Motivatiebrief schrijven
    • CV opstellen
  • Over Ons
    • Team
    • Werken bij
  • Professionals
    • Dienstverlening voor Interim Professionals
  • Opdrachtgevers
  • Nieuws berichten
  • Contact
  • Terug naar overzicht
Vacature alert

Online Manager Mobiliteitstransitie & Digitale Strategie – Omgeving De Bilt/Hybride werken

Online Manager Mobiliteitstransitie & Digitale Strategie
Foto van Emily Eestermans

Emily Eestermans

  • 26 november 2025
  • Branche
  • Functiegroep
  • Dienstverband
  • Standplaats
  • Inzet
  • Tarief Min.
  • Tarief Max.
  • Startdatum
  • Duur
  • Reageren voor
  • Je hebt nog
  • Overheid
  • Advies & Woordvoering
  • Interim (ZZP) of Tijdelijk loondienst
  • Omgeving De Bilt/Hybride werken
  • Gem. 36 uur per week
  • In overleg
  • -
  • 2026-01-05
  • 6 maanden (optie tot verlenging)
  • 2025-12-05
dagen en
uur
Deze opdracht is gesloten
  • Overheid
  • Advies & Woordvoering
  • Interim (ZZP) of Tijdelijk loondienst
  • Omgeving De Bilt/Hybride werken
  • Gem. 36 uur per week
  • In overleg
  • -
  • Start 2026-01-05
  • Duur 6 maanden (optie tot verlenging)
  • Reageren voor 2025-12-05
dagen en
uur
Deze opdracht is gesloten

Opdrachtomschrijving

  • Aanleiding: Duurzame bereikbaarheid.
  • Bedoeling: Als Online Manager Mobiliteitstransitie & Digitale Strategie geef jij richting aan de digitale koers van de organisatie. Je zet de duurzame mobiliteitsdoelen kracht bij met slimme campagnes, sterke online klantreizen en data gedreven keuzes. Je stuurt een team van specialisten aan, werkt nauw samen met externe bureaus en bewaakt de kwaliteit en samenhang van alles wat er online verteld moet worden.
  • Persoonlijkheid x vaardigheid: Je hebt een scherpe visie op online marketing en weet die te vertalen naar concrete plannen en campagnes. Je bent sterk in het aansturen van bureaus, bouwen aan klantreizen en ontwikkelen van conversiegerichte content. Je stuurt op cijfers, interactie en impact – en vertaalt data moeiteloos naar verbeteracties en/of dashboards. Daarnaast houd je het overzicht, schakel je makkelijk tussen strategie en uitvoering en weet je hoofd- van bijzaken te scheiden. Je kent de wereld van websites, social media, datastatistieken en klantinteracties van binnen en van buiten. Je weet hoe je digitale middelen inzet om gedrag te beïnvloeden en duurzame keuzes te stimuleren. Tenslotte ben je organisatorisch sterk, proactief en creatief, werk je graag samen en weet je anderen mee te nemen in je plannen.

Organisatie

De organisatie is een samenwerking op het gebied van wonen, werken, bereikbaarheid en leefbaarheid tussen de provincie, gemeenten, Rijkswaterstaat en het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Jij gaat werken in het team Communicatie en Gedrag, met acht collega’s. Het team verzorgt alle communicatie die nodig is om impact te maken met de projecten en de gewenste gedragsverandering te realiseren.

Online Manager Mobiliteitstransitie & Digitale Strategie

Als Online Manager Mobiliteitstransitie & Digitale Strategie geef jij richting aan de digitale koers van de organisatie. Je zet de duurzame mobiliteitsdoelen kracht bij met slimme campagnes, sterke online klantreizen en data gedreven keuzes. Je stuurt een team van specialisten aan, werkt nauw samen met externe bureaus en bewaakt de kwaliteit en samenhang van alles wat er online verteld moet worden.

Jij bent strategisch en uitvoerend verantwoordelijk voor de online presentatie:

  • Je ontwikkelt en bewaakt de digitale strategie en vertaalt deze naar concrete acties.
  • Je stuurt je team aan (inclusief (medewerkers van) externe bureaus) en zorgt voor samenhang in campagnes, websites, social media en e-mail.
  • Je verbindt gedragskennis met digitale uitvoering en je zorgt ervoor dat alles wat er gedaan wordt, mensen echt in beweging brengt.
  • Je monitort KPI’s, beheert de data en zorgt dat inzichten leiden tot verbetering.
  • Je werkt met tools als Spotler, Prepr, GA4 en Involve.me. Uitvoering ligt vaak bij collega’s, maar jij overziet het geheel.

Functie-eisen

 Let op: Dit zijn harde eisen voor de opdrachtgever 

  • De functie betreft 32 – 36 uur per week;
  • Gesprekken op 15 december 2025;
  • Zonder overheidservaring heeft het helaas geen zin om te reageren;
  • Afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau;
  • Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring met online communicatie;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met e-mailmarketing en dataverzameling;
  • Bring your own device is van toepassing;
  • Uiterlijk beschikbaar per 15 januari 2026.

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met data analyse;
  • Aantoonbare werkervaring met het opzetten van digitale campagnes, benoem duidelijk welke campagnes je hebt opgezet;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als teammanager/leider binnen de overheid.

Competenties

  • Plannen en organiseren;
  • Organisatiesensitiviteit;
  • Overtuigingskracht;
  • Creatief en analytisch;
  • Samenwerken;
  • Zelfstandig en ondernemend;
  • Sociaal en collegiaal;
  • Klantgerichtheid.

Aanleveren

Let op: Onderstaande punten zijn vereist

  • Op de opdracht afgestemd cv opgesteld in het Nederlands, format Word, max. 5 A4tjes;
  • Geef een korte motivatie voor deze opdracht (max. 1 A4tje);
  • 2 referenties met contactgegevens (In geval van een intakegesprek worden deze soms geraadpleegd door de opdrachtgever);
  • Indicatie uurtarief.

Aangezien de functie eisen knock-out criteria zijn, en de functiewensen de gunningscriteria zijn, dient jouw aansluiting hierop dan ook goed afleesbaar in je cv te zijn opgenomen.

Sollicitatie

Succes = persoonlijkheid x vaardigheid

Raakt deze opdracht je passie, sluit deze goed aan bij je overheidservaring? Reageer dan direct via onderstaande knop. 

  • Je ontvangt binnen 24 uur een ontvangstbevestiging en binnen 3 dagen na sluitingstermijn/beoordeling altijd een beargumenteerde terugkoppeling.
  • Heb je tussendoor vragen dan kun je bij de contactpersoon terecht voor meer informatie b.v. over wie de eindklant is en over de opdrachtovereenkomst. Tevens kunnen we je transparant adviseren over de tariefstelling.

Niet alle interim opdrachten staan op de website. Staat je interim opdracht er niet bij? Schrijf je dan vrijblijvend bij ons in en ontvang opdrachten op maat.

Waarom Talent123?

Talent123 is een familiebedrijf en bemiddelt voor tijdelijke vacatures en interim opdrachten binnen de overheid voor verander- en/of ontwikkelopdrachten. Wij werken samen met ZZP’ers en sollicitanten die openstaan voor een detachering bij de overheid. Talent123 doet alleen rechtstreeks zaken met opdrachtgevers en streeft naar bestendige toekomstvaste relaties met opdrachtgevers en professionals. Daarnaast is Talent123 een bureau dat zich als ‘nicheplayer’ 100% richt op interim opdrachten bij de overheid en mensgericht te werk gaat.

Onze kernwaarden zijn: Bescheiden | Initiatief | Lef
Waar zijn we goed in: Organiseren | Ontwikkelen | Detacheren | We betalen altijd op tijd

Voor meer informatie bekijk onze dienstverlening voor professionals en lees hier alles over Talent123.

Solliciteren

Delen

VorigeVorigeImplementatiemanager – Verandermanager – Omgeving Diemen/Hybride werken
Nieuws en berichten Talent123

Tips voor een goed curriculum vitae voor interim professionals

Marcel van Donge 23 november 2023
Lisanne op kantoor bij talent123

Tips voor het schrijven van een motivatiebrief

Naomi van Donge 8 september 2023
Interim professional, ZZP'er wet DBA, VBAR, checklist

ZZP’er, hoe zeker is jouw opdracht? Check jouw opdracht nu met onze vernieuwde DBA-checklist

Marcel van Donge 19 augustus 2025

Hulp bij het inschrijven voor een opdracht met aanbestedingsregels

Talent123 doet de inschrijving op een opdracht met aanbestedingsregels voor jou. Daar hebben we je cv en motivatie voor nodig. Om je op weg te helpen hebben we artikelen geschreven voor tips over het schrijven van een motivatiebrief en een goed cv. Verder geven we uitleg over de wet DBA en hebben een DBA-Checklist voor je ontwikkeld zodat je óók zelf je opdracht kan toetsen. Deze vind je in onze kennisbank. Bekijk ook eens onze andere berichten op de nieuwspagina.

Nieuws

Op de hoogte blijven van nieuwe interim opdrachten?

Meld je aan voor de vacature alert en volg ons op LinkedIn. Via de vacature alert krijg je interim opdrachten in je mail die aansluiten bij jouw gewenste functiegroep.

Vacature alert

Talent123

  • Over Ons
  • Team
  • Werken bij
  • Nieuws berichten
  • Over Ons
  • Team
  • Werken bij
  • Nieuws berichten

Dienstverlening

  • Interim Professionals
  • Dienstverlening voor Interim Professionals
  • Opdrachtgevers
  • Freelance opdrachten overheid
  • Tijdelijke opdrachten overheid
  • Interim opdracht overheid
  • ZZP klussen overheid
  • ZZP overheid
  • ZZP opdrachten overheid
  • Interim Professionals
  • Dienstverlening voor Interim Professionals
  • Opdrachtgevers
  • Freelance opdrachten overheid
  • Tijdelijke opdrachten overheid
  • Interim opdracht overheid
  • ZZP klussen overheid
  • ZZP overheid
  • ZZP opdrachten overheid

Contact

  • 079 36 12 739
  • [email protected]
  • Buitenom 255, 2711 KB, Zoetermeer
  • KvK 943 051 29
  • Ma t/m vr 09:00 - 17:00
Linkedin
Treenation CO2 uitstoot

Voor ons team en onze interim professionals op opdracht, planten wij bomen om de CO2 uitstoot te compenseren

mogelijk gemaakt door TreeNation

© 2009 – heden Talent123. Alle rechten voorbehouden

  • Privacy- en cookiebeleid
  • Privacy- en cookiebeleid
Mensgerichte daadkracht
Cookies
Afbeelding van een koekje (cookie)Wij maken gebruik van functionele cookies om onze website optimaal te kunnen laten werken. Daarnaast gebruiken wij analytische cookies om onze website te kunnen verbeteren en inzichten te verkrijgen over het gebruik en de prestaties van onze website. U kunt zelf uw cookie voorkeuren instellen via de knoppen. Voor meer informatie over cookies en tips voor het uitzetten van cookies gaat u naar ons privacy- en cookiebeleid.
Functionele cookies Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}