Procesconsultant Digitalisering

Deze opdracht is al ingevuld

Introductie

Dienstverband

Interim opdracht

Branche

Overheid

Deadline

Je reactie graag voor woensdag 24 juni 12.00 uur

Standplaats

Noord-Holland

Periode

06-07-2020 t/m 31-12-2020

Verlenging

Ja, 4 x 3 maanden

Inzet

24 – 36 uur

Gesprekken

Woensdag 1 juli of donderdag 2 juli in de ochtend

Contact

m.vandonge@talent123.nl

Organisatie

De organisatie van de gemeente maakt een ontwikkeling door, waardoor de informatievoorziening anders wordt ingericht. Het doel is volledige digitalisering en verregaande automatisering. De voorbereiding en uitvoering voor deze transitie wordt gedaan door het programma Digitale Transformatie en moet in 2020 tastbaar maatschappelijke resultaten opleveren. Ter versterking van het programmateam is er behoefte aan een Senior Procesconsultant Digitalisering.

Procesconsultant Digitalisering

We zoeken een ervaren Procesconsultant Digitalisering met ruime ervaring op het gebied van digitalisering in een bestuurlijke omgeving met een grote ICT component. Het takenpakket van de procesconsultant bevat onder meer:

  • Analyse van businesswensen en bedrijfsprocessen;
  • Beschrijven van het nieuwe proces;
  • Begeleiden van het ontwikkeltraject;
  • Ondersteunen van vakafdelingen;
  • Creëren van draagvlak voor het nieuwe proces in de backoffice en bij de uitvoerders.

Functie-eisen

  • > HBO/WO bachelor opleiding;
  • > 1 jaar werkervaring in een 100.000+ gemeentelijke werkomgeving in de afgelopen 3 jaar;
  • > 4 jaar ervaring met inrichten en verbeteren van processen in de afgelopen 7 jaar;
  • > 4 jaar ervaring in complexe IT omgevingen in de afgelopen 7 jaar.

Wensen

  • > 4 jaar werkervaring in het adviseren van management over procesverbetering in de afgelopen 7 jaar;
  • > 4 jaar werkervaring met het opstellen van procesbeschrijvingen in de afgelopen 7 jaar;
  • Gecertificeerd Lean6Sigma Black Belt.

Competenties

  • Sterke communicatieve vaardigheden zowel schriftelijk als mondeling;
  • Onder tijdsdruk goed presteren;
  • Een “can do” mentaliteit waarbij je kijkt naar pragmatische oplossingen;
  • Je kunt hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden;
  • Klantgericht;
  • Analytisch vermogen;
  • Communicatief vaardig;
  • Omgevingsbewust;
  • Proactief;
  • Resultaatgericht;
  • Overtuigingskracht;
  • Verbinder / teamspeler.

Aanleveren

  • CV opgesteld in het Nederlands, max. 5 A4tjes;
  • > 1 referentie (wordt alleen geraadpleegd door de opdrachtgever in geval van een intakegesprek);
  • Motivatiebrief; Geef een toelichting per eis en competentie in hoeverre je hieraan voldoet (max. 1 A4tje);
  • Indicatie uurtarief.

Aanbod

Talent123 doet alleen rechtstreeks zaken met opdrachtgevers en streeft naar bestendige toekomstvaste relaties met opdrachtgevers en professionals. Daarnaast is Talent123 een bureau dat zich als ‘nicheplayer’ 100% richt op interim opdrachten bij de overheid en mensgericht te werk gaat. Voor meer informatie bekijk onze dienstverlening voor professionals en lees hier alles over Talent123.

Onze kernwaarden zijn: Bescheiden | Initiatief | Lef
Waar zijn we goed in: Organiseren | Ontwikkelen | Detacheren | We betalen altijd op tijd


Print Friendly, PDF & Email

Succes = persoonlijkheid x vaardigheid

Raakt deze opdracht je passie, sluit deze goed aan bij je overheidservaring? Reageer dan direct! Graag ontvangen we je CV en een korte persoonlijke introductie. Niet alle vacatures staan op de website. Staat je vacature er niet bij stuur ons een open sollicitatie en volg ons op LinkedIn.