Ga naar de inhoud
  • Home
  • Interim opdrachten
    • Inschrijven
    • Vacature alert
    • Motivatiebrief schrijven
    • CV opstellen
  • Over Ons
    • Team
    • Werken bij
  • Professionals
    • Dienstverlening Professionals
  • Opdrachtgevers
  • Nieuws
  • Contact
  • Home
  • Interim opdrachten
    • Inschrijven
    • Vacature alert
    • Motivatiebrief schrijven
    • CV opstellen
  • Over Ons
    • Team
    • Werken bij
  • Professionals
    • Dienstverlening Professionals
  • Opdrachtgevers
  • Nieuws
  • Contact
  • Terug naar overzicht
Vacature alert
  • Vastgoed & Huisvesting

Projectmanager Vastgoed – Omgeving Barendrecht/hybride werken

Projectmanager Vastgoed
Foto van Marcel van Donge
Marcel van Donge
  • 9 mei 2025
  • Branche
  • Functiegroep
  • Dienstverband
  • Standplaats
  • Inzet
  • Tarief Min.
  • Tarief Max.
  • Startdatum
  • Duur
  • Reageren voor
  • Je hebt nog
  • Overheid
  • Vastgoed & Huisvesting
  • Interim (ZZP) of Tijdelijk loondienst
  • Omgeving Barendrecht/hybride werken
  • Gem. 28 uur per week
  • In overleg
  • -
  • 2025-06-14
  • 12 maanden
  • 2025-05-19
dagen en
uur
Deze opdracht is gesloten
  • Overheid
  • Vastgoed & Huisvesting
  • Interim (ZZP) of Tijdelijk loondienst
  • Omgeving Barendrecht/hybride werken
  • Gem. 28 uur per week
  • In overleg
  • -
  • Start 2025-06-14
  • Duur 12 maanden
  • Reageren voor 2025-05-19
dagen en
uur
Deze opdracht is gesloten

Opdrachtomschrijving

  • Aanleiding: Verschillende projecten op het gebied van veiligheid en duurzaamheid.
  • Bedoeling: Als Projectmanager Vastgoed geef jij verder uitvoering aan de plannen en acties m.b.t. de veiligheid en het verduurzamen van de diverse objecten op het eiland. De stand van zaken is per project verschillend en voor alle projecten geldt dat afstemming met alle betrokken gebruikers, leveranciers en afdelingen een belangrijk aandachtspunt is.
  • Persoonlijkheid x vaardigheid: Je bent in staat is om de opdracht zelfstandig uit te voeren. Je hebt hierbij een goede werkhouding en uitstekende communicatieve vaardigheden.

Organisatie

Binnen de organisatie zorgt de afdeling Juridische en Facilitaire Zaken o.a. voor een veilige, goed onderhouden en optimale werkomgeving, ondersteunend aan de behoefte van de gebruiker en het proces, zodat de bedrijfscontinuïteit kan worden geborgd. De afdeling is ook verantwoordelijk voor de huisvesting, facilitaire services en middelen en het klantcontact.

Projectmanager Vastgoed

Voor het beheergebied zijn huisvestingsplannen opgesteld waarin de huidige huisvestingsportefeuille inzichtelijk gemaakt is en is op basis van strategische labels de strategie bepaald voor de komende jaren per locatie op het gebied van onderhoud, veiligheid en duurzaamheid. Uitwerking van deze strategie vindt plaats door het uitvoeren van verschillende projecten op het gebied van veiligheid en duurzaamheid binnen het gebied.

Als Projectmanager Vastgoed geef jij verder uitvoering aan de plannen en acties m.b.t. de veiligheid en het verduurzamen van de diverse objecten op het eiland. De stand van zaken is per project verschillend, het ene project zit nog in de voorbereiding, het andere project al dicht tegen start uitvoering. Voor alle projecten geldt dat afstemming met alle betrokken gebruikers, leveranciers en afdelingen een belangrijk aandachtspunt is. Jij zorgt voor een duidelijke afbakening van het project, samenstelling van het projectteam, planning, risico’s, maar jij kunt ook snel schakelen tussen deze onderdelen met de gebruikers indien dat nodig is. Omdat er diverse projecten lopen op verschillende locaties is het van belang dat geprioriteerd wordt in de te realiseren acties, een juiste afstemming met de gebruikers om verstoringen in het proces te voorkomen en kritisch gekeken wordt naar de haalbaarheid hiervan. Binnen de opdracht valt ook het concretiseren van de plannen, maken van mogelijke keuzes/afwegingen en het voorleggen van afwijkingen aan de stuurgroep van het Programma Huisvesting.

Functie-eisen

 Let op: Dit zijn harde eisen voor de opdrachtgever 

  • De functie betreft 26 – 32 uur per week;
  • Gesprekken op vrijdag 23 mei en maandag 26 mei 2025;
  • Zonder overheidservaring heeft het helaas geen zin om te reageren;
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke opdracht;
  • Bring your own device van toepassing.

Wensen

  • Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke opdracht;
  • Geef aan hoe de opdracht wordt uitgevoerd op basis van de opgedane kennis en ervaring. Denk hierbij aan kennis van/ervaring met: Projectmanagement, Inkopen voor een overheidsorganisatie, Vastgoedprojecten.

Competenties

  • Zelfstandig;
  • Werkhouding;
  • Communicatieve vaardigheden.

Aanleveren

Let op: Onderstaande punten zijn vereist

  • Op de opdracht afgestemd cv opgesteld in het Nederlands, format Word, max. 5 A4tjes;
  • Geef een korte motivatie voor deze opdracht (max. 1 A4tje);
  • 2 referenties met contactgegevens (In geval van een intakegesprek worden deze soms geraadpleegd door de opdrachtgever);
  • Indicatie uurtarief.

Aangezien de functie eisen knock-out criteria zijn, en de functiewensen de gunningscriteria zijn, dient jouw aansluiting hierop dan ook goed afleesbaar in je cv te zijn opgenomen.

Sollicitatie

Succes = persoonlijkheid x vaardigheid

Raakt deze opdracht je passie, sluit deze goed aan bij je overheidservaring? Reageer dan direct via de knop aanmelden. 

  • Je ontvangt binnen 24 uur een ontvangstbevestiging en binnen 3 dagen na sluitingstermijn/beoordeling altijd een beargumenteerde terugkoppeling.
  • Heb je tussendoor vragen dan kun je bij de contactpersoon terecht voor meer informatie b.v. over wie de eindklant is en over de opdrachtovereenkomst. Tevens kunnen we je transparant adviseren over de tariefstelling.

Niet alle interim opdrachten staan op de website. Staat je interim opdracht er niet bij? Schrijf je dan vrijblijvend bij ons in en ontvang opdrachten op maat.

Waarom Talent123?

Talent123 is een familiebedrijf en bemiddelt voor tijdelijke vacatures en interim opdrachten binnen de overheid voor verander- en/of ontwikkelopdrachten. Wij werken samen met ZZP’ers en sollicitanten die openstaan voor een detachering bij de overheid. Talent123 doet alleen rechtstreeks zaken met opdrachtgevers en streeft naar bestendige toekomstvaste relaties met opdrachtgevers en professionals. Daarnaast is Talent123 een bureau dat zich als ‘nicheplayer’ 100% richt op interim opdrachten bij de overheid en mensgericht te werk gaat.

Onze kernwaarden zijn: Bescheiden | Initiatief | Lef
Waar zijn we goed in: Organiseren | Ontwikkelen | Detacheren | We betalen altijd op tijd

Voor meer informatie bekijk onze dienstverlening voor professionals en lees hier alles over Talent123.

Solliciteren

Delen

VorigeVorigeStrategisch HR Business Partner Organisatie Ontwikkeling – Omgeving Duivendrecht/hybride werken
VolgendeStrategisch adviseur gebiedsontwikkeling – Omgeving Waspik/hybride werkenVolgende
Wet DBA: Wat betekent de handhaving per 1 januari 2025 voor jou als interim-professional?

Wet DBA: Wat betekent de handhaving per 1 januari 2025 voor jou als interim-professional?

Naomi van Donge 5 februari 2025
Nieuws en berichten Talent123

Tips voor een goed curriculum vitae voor interim professionals

Marcel van Donge 23 november 2023

Hulp bij het inschrijven voor een opdracht met aanbestedingsregels

Om je op weg te helpen hebben we twee artikelen geschreven voor tips over het schrijven van een motivatiebrief en een goed cv. Deze vind je hiernaast en in onze kennisbank. Bekijk ook eens onze andere berichten op de nieuws pagina.

Nieuws

Op de hoogte blijven van nieuwe interim opdrachten?

Meld je aan voor de vacature alert en volg ons op LinkedIn. Via de vacature alert krijg je interim opdrachten in je mail die aansluiten bij jouw gewenste functiegroep.

Vacature alert

Talent123

  • Over Ons
  • Team
  • Werken bij
  • Nieuws
  • Over Ons
  • Team
  • Werken bij
  • Nieuws

Dienstverlening

  • Interim Professionals
  • Dienstverlening Professionals
  • Opdrachtgevers
  • Interim Professionals
  • Dienstverlening Professionals
  • Opdrachtgevers

Contact

  • 079 36 12 739
  • [email protected]
  • Buitenom 255, 2711 KB, Zoetermeer
  • KvK 943 051 29
  • Ma t/m vr 09:00 - 17:00
Linkedin

Voor ons team en onze interim professionals op opdracht, planten wij bomen om de CO2 uitstoot te compenseren

mogelijk gemaakt door TreeNation

© 2009 – heden Talent123. Alle rechten voorbehouden

  • Privacy- en cookiebeleid
  • Privacy- en cookiebeleid
Cookies
Afbeelding van een koekje (cookie)Wij maken gebruik van functionele cookies om onze website optimaal te kunnen laten werken. Daarnaast gebruiken wij analytische cookies om onze website te kunnen verbeteren en inzichten te verkrijgen over het gebruik en de prestaties van onze website. U kunt zelf uw cookie voorkeuren instellen via de knoppen. Voor meer informatie over cookies en tips voor het uitzetten van cookies gaat u naar ons privacy- en cookiebeleid.
Functionele cookies Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}