Binnen de organisatie zorgt de afdeling Juridische en Facilitaire Zaken o.a. voor een veilige, goed onderhouden en optimale werkomgeving, ondersteunend aan de behoefte van de gebruiker en het proces, zodat de bedrijfscontinuïteit kan worden geborgd. De afdeling is ook verantwoordelijk voor de huisvesting, facilitaire services en middelen en het klantcontact.
Projectmanager Vastgoed
Voor het beheergebied zijn huisvestingsplannen opgesteld waarin de huidige huisvestingsportefeuille inzichtelijk gemaakt is en is op basis van strategische labels de strategie bepaald voor de komende jaren per locatie op het gebied van onderhoud, veiligheid en duurzaamheid. Uitwerking van deze strategie vindt plaats door het uitvoeren van verschillende projecten op het gebied van veiligheid en duurzaamheid binnen het gebied.
Als Projectmanager Vastgoed geef jij verder uitvoering aan de plannen en acties m.b.t. de veiligheid en het verduurzamen van de diverse objecten op het eiland. De stand van zaken is per project verschillend, het ene project zit nog in de voorbereiding, het andere project al dicht tegen start uitvoering. Voor alle projecten geldt dat afstemming met alle betrokken gebruikers, leveranciers en afdelingen een belangrijk aandachtspunt is. Jij zorgt voor een duidelijke afbakening van het project, samenstelling van het projectteam, planning, risico’s, maar jij kunt ook snel schakelen tussen deze onderdelen met de gebruikers indien dat nodig is. Omdat er diverse projecten lopen op verschillende locaties is het van belang dat geprioriteerd wordt in de te realiseren acties, een juiste afstemming met de gebruikers om verstoringen in het proces te voorkomen en kritisch gekeken wordt naar de haalbaarheid hiervan. Binnen de opdracht valt ook het concretiseren van de plannen, maken van mogelijke keuzes/afwegingen en het voorleggen van afwijkingen aan de stuurgroep van het Programma Huisvesting.
Let op: Dit zijn harde eisen voor de opdrachtgever
- De functie betreft 26 – 32 uur per week;
- Gesprekken op vrijdag 23 mei en maandag 26 mei 2025;
- Zonder overheidservaring heeft het helaas geen zin om te reageren;
- Minimaal HBO werk- en denkniveau;
- Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke opdracht;
- Bring your own device van toepassing.
Wensen
- Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke opdracht;
- Geef aan hoe de opdracht wordt uitgevoerd op basis van de opgedane kennis en ervaring. Denk hierbij aan kennis van/ervaring met: Projectmanagement, Inkopen voor een overheidsorganisatie, Vastgoedprojecten.
Competenties
- Zelfstandig;
- Werkhouding;
- Communicatieve vaardigheden.
Aanleveren
Let op: Onderstaande punten zijn vereist
- Op de opdracht afgestemd cv opgesteld in het Nederlands, format Word, max. 5 A4tjes;
- Geef een korte motivatie voor deze opdracht (max. 1 A4tje);
- 2 referenties met contactgegevens (In geval van een intakegesprek worden deze soms geraadpleegd door de opdrachtgever);
- Indicatie uurtarief.
Aangezien de functie eisen knock-out criteria zijn, en de functiewensen de gunningscriteria zijn, dient jouw aansluiting hierop dan ook goed afleesbaar in je cv te zijn opgenomen.
Succes = persoonlijkheid x vaardigheid
Raakt deze opdracht je passie, sluit deze goed aan bij je overheidservaring? Reageer dan direct via de knop aanmelden.
- Je ontvangt binnen 24 uur een ontvangstbevestiging en binnen 3 dagen na sluitingstermijn/beoordeling altijd een beargumenteerde terugkoppeling.
- Heb je tussendoor vragen dan kun je bij de contactpersoon terecht voor meer informatie b.v. over wie de eindklant is en over de opdrachtovereenkomst. Tevens kunnen we je transparant adviseren over de tariefstelling.
Niet alle interim opdrachten staan op de website. Staat je interim opdracht er niet bij? Schrijf je dan vrijblijvend bij ons in en ontvang opdrachten op maat.
Waarom Talent123?
Talent123 is een familiebedrijf en bemiddelt voor tijdelijke vacatures en interim opdrachten binnen de overheid voor verander- en/of ontwikkelopdrachten. Wij werken samen met ZZP’ers en sollicitanten die openstaan voor een detachering bij de overheid. Talent123 doet alleen rechtstreeks zaken met opdrachtgevers en streeft naar bestendige toekomstvaste relaties met opdrachtgevers en professionals. Daarnaast is Talent123 een bureau dat zich als ‘nicheplayer’ 100% richt op interim opdrachten bij de overheid en mensgericht te werk gaat.
Onze kernwaarden zijn: Bescheiden | Initiatief | Lef
Waar zijn we goed in: Organiseren | Ontwikkelen | Detacheren | We betalen altijd op tijd
Voor meer informatie bekijk onze dienstverlening voor professionals en lees hier alles over Talent123.