Persoonlijke aandacht leidt tot succes

We zijn zeer verheugd met de plaatsing van Amil als ICT Servicedeskmedewerker bij de gemeente Westland. Amil is 2 juni 2017 gestart bij de gemeente en zit inmiddels helemaal op zijn plek. De gemeente Westland is voor ons een nieuwe opdrachtgever en Amil is de eerste professional die voor ons aan de slag gaat bij deze gemeente.

Wie is Amil?

Amil is een bescheiden en betrouwbare medewerker met ruime werkervaring binnen het service- en helpdeskwezen. Servicegerichtheid en klantvriendelijkheid staan bij hem hoog in het vaandel, evenals een gezonde dosis humor en een goede sfeer op de werkvloer. Eigenschappen die Amil naar verwachting goed van pas gaan komen tijdens zijn werk bij de gemeente Westland.

Amil: ‘Ik word eerste aanspreekpunt voor alle gebruikersproblemen rondom hard- en software. Mijn hoofdtaak wordt het telefonisch beantwoorden van vragen en het ondersteunen van gebruikers bij het toepassen van ICT middelen. Voor mij is de uitdaging om samen met mijn nieuwe collega’s de kwaliteit van het serviceniveau bij de gemeente Westland hoog te houden en waar het kan te verbeteren.’

Amil is 15 jaar werkzaam binnen de ICT, hoofdzakelijk als servicedeskmedewerker. Hiervan heeft hij bijna 10 jaar als ICT Servicedeskmedewerker gewerkt bij MN Services, te Den Haag. In 2014 heeft Amil noodgedwongen afscheid moeten nemen van MN Services, als gevolg van een reorganisatie.

In januari 2015 is hij aan de slag gegaan bij het Ministerie van Financiën, waar hij verantwoordelijk werd voor het 1e-lijns support voor +/- 1800 werkplekken. In juli 2016 hield het project waarbinnen Amil werkte op, waardoor hij weer op zoek moest naar iets anders. Mede door zijn grote bescheidenheid was het voor hem lastig om met de juiste opdrachtgevers in contact te komen. Hierdoor lukte het niet om snel een nieuwe baan te vinden, terwijl hij dat graag had gewild.

Samen met Amil zijn we enorm blij dat we hem hebben kunnen verbinden met de juiste opdrachtgever. Met zijn rol als ICT Servicedeskmedewerker zit Amil helemaal op zijn plek bij de gemeente Westland. Wij mogen hem 3 tot 6 maanden in zijn werkzaamheden coachen en begeleiden. Na deze periode krijgt Amil een vast dienstverband. Dit is natuurlijk een geweldig vooruitzicht voor Amil!

Het team van Talent123 wenst Amil alle succes toe. Gezien de persoonlijkheid en achtergrond van Amil hebben we er alle vertrouwen in dat we een succesvolle samenwerking met de gemeente Westland tegemoet gaan!